daria werbowy


wanted

klänning//Rag & Bone  bikini//By Malene Birger  sandaler//Chloé  Solglasögon//Victoria Beckham  shorts//Ksubi


tired of being sorry

Jag måste ha varit världens sämsta bloggerska under de senaste veckorna! Uppdateringen har verkligen botten, men jag får skylla på att min hög med läxor aldrig verkar ta slut. Nu har det visserligen börjat lugna ner sig lite, men uppdateringen är nog inte igång "på riktigt" igen förens mitten av nästa vecka - men jag ska försöka så gott jag kan! KRAM

H&M fall 2011








Vad mer kan jag säga än att jag gillar vad jag ser? Skinn, stela smycken, luddiga tröjor, snygga materialmixar och blanka skor - inte helt fel om ni frågar mig!


önskeoutfit


fabrics

Ett par nya tyger jag inhandlat. Fastnade för dem direkt, men har ingen aning om vad de ska användas till. Funderar på att sy en kjol av det Missoni-mönstrade… Har ni något förslag?