Pink - the new black?


Blonde ambition

 

Mitt tidigare mörka hår är nu på väg mot en något ljusare nyans. Målet är att få den här sjukt snygga naturliga looken till sommaren. Lär dock ta lite tid då jag fick starta med att slinga det, då det skulle se lite konstigt ut att gå från mörk till blond direkt, men nog ser man att det är förändringar på gång! Tror det kommer passa mig lite bättre också eftersom jag har ganska blek hy. Är ju blond egentligen, men började färga håret mörkt efter en sommar med mycket poolbadande som resulterade i grönt hår…


Wanted: The perfect suit

 

Åh, hur gärna vill man inte äga en snygg kostym när man ser den här bilden på Elin Kling? Svårare än så här behöver det inte heller vara matchat, en vit t-shirt och ett par låga converse räcker och du är ready to go! Den på bilden kommer ifrån Acne och går loss på någon tusing. Är man inte så sugen på att betala så mycket så vet jag att Gina Tricot har en snygg i beige som jag själv spanade in när jag var i Malmö i veckan, ett mycket gott alternativ!


Whitney Port ♥ BIK BOK

 

Såg på Maria Rogersdotters blogg att ingen mindre än Whitney Port blir nästa person ut att designa en kollektion för BIK BOK. Är personligen ett stort fan av Whitneys stil, så jag ser verkligen fram emot resultatet och håller tummarna för att det blir något lyckat! Kollektionen kommer att släppas i oktober.


21:59

Sitter i soffan och lyssnar på mamma, mormor och pappas diskussioner till Fuskbyggarna. Dagen har varit relativt lugn. Tog en sväng till Mobilia för att lämna tillbaka ett par jeans och resten av dagen har jag fixat lite här hemma. I morgon väntar vintage-shopping med Emelie inne i Malmö, har hittat några grymma affärer som vekar ha ett helt fantastiskt utbud! Den här gången kommer kameran hänga på, så räkna med en mindre bildbomb när jag kommer hem ;-)

 


Fashion Against Aids

 

Den 26:e april släpper H&M sin FAA-kollektion. Inga direkta to-die-for plagg om ni frågar mig, men fastnade lite för den vita kappan/tunikan/klänningen och påsarna högst upp på bilden!

Inspiración


20110221


Linne/H&M  Boots/Vagabond  Kofta/Weekday  Shorts/Levi's  Läppstift/Make Up Store

Ändringar

Ändrat runt lite på bloggen. Bytte ut den gamla headern till en ny (står "bara bloggnamnet") och satte dit en fjäder i sidomenyn för att göra den lite roligare. Blev inga stora ändringar, but I like it! :]

Dreamcatchers

Efter en helg med fullt schema är jag nu hemma. Festen i fredags var awesome - tack för en grymt lyckad kväll tjejer! Gårdagen var inte heller helt fel, med tanke på att jag inte kom i sängs förrens femtiden. Låg på kusinens rum och spelade xbox med lillebror i princip hela dagen, kvällen avslutades med grillat framför Melodifestivalen. Nu blire Morden i Midsomer!

 


Sparklers


Colorful


Pattinson

dör lite....


We´re gonna party like there's no tomorrow

Fy fan vad gött, äntligen lov! Kvällen kommer spenderas på dansgolvet med girlsen för att fira, TAGGAD!!! I morgon bär det sedan av uppåt i landet till kusinen som fyllt år. Uppdatering sker igen så snart jag får tillgång till en dator! KRAM

 


Hold your colors against the walls

Återigen ber jag om ursäkt för den urusla uppdateringen. Skolan tar för tillfället upp större delen av mitt liv, men under den kommande veckans sportlov lovar jag att bättra mig! Nu väntar en stunds mer plugg, sen ska jag slänga mig i sängen. PUSS


Elin Kling ♥ H&M

 

Om jag ångrar att jag inte köpte skinnjackan och de vita kostymbyxorna från Elin Klings kollektion för H&M? Svar: JA!


Quote


5 februari

Jeans - Cheap Monday / Solglasögon - Weekday / Hatt - Indiska / Skor - Converse

Gick nyss in på Weekdays hemsida för att se vilka nyheter de kommer få in till våren och fastnade direkt för de här jeansen! Dem kommer jag verkligen kolla in nästa gång jag befinner mig i Malmö ;-)

Awsome

Helgen har hittills varit sjukt härlig. Fredagen gick bara åt till att ladda batterierna inför den kommande veckan, under kvällen ska lillebror firas med trerätters middag (som han själv faktiskt lagar, så jäkligt imponerad!) och morgondagen kommer gå åt till att plugga då jag har både NP i svenska, en redovisning i engelska och ett no-prov att fixa under den kommande veckan. Alltså ganska fullt upp, men jag ska försöka att uppdatera bloggen så fort jag får en minut eller två ledig. Nu ska jag återgå till kvällens firande! Peace out



Zara shoes

Några snygga skor från Zaras vårkollektion. Dem två översta måste jag bara ha!