Good Night!

Ligger i soffan hos kusinerna och kollar på film. Tittar runt på lite olika bloggar för att samla inspiration till den nya bloggdesignen men det står helt stilla, får helt enkelt börja och se vart det leder! Har redan börjat ändra typsnitten och lite färger vilket kanske inte syns så tydligt, men lite har jag minsann ändrat! Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, är sjukt trött (beror förmodligen på att jag är helt genom förkyld, usch) och så ska jag upp relativt tidigt imorgon för att åka hem.


pic: weheartit.com


Just an ordinary friday.

VÄLDIGT TYST PÅ bloggfronten under de senaste veckorna. Väljer att se det som en rejäl paus för att samla tankarna lite, har ju haft mycket i skolan också med prov och inlämningsuppgifter. Men nu börjar det lugna ner sig och bloggandet kommer börja rulla på som vanligt igen! Om en timme ska jag sticka hem till en kompis och fixa lite till en grej vi ska ha på skolan (alltså inga lektioner idag, yey!), sen sticker vi upp till Karlskrona för att fira kusinen som har fyllt år. Innan dess ska jag käka lite frukost och påbörja den nya bloggdesignen, som förmodligen kommer upp någon gång under nästa vecka. Funderar också på att "skapa" en ny kategori här på bloggen, har ni något förslag?? :]


CROSS YOUR HEART


Här har ni den nya ringen jag haffade inne på JC. Grymt nöjd med den!


PROJECT RUNWAY

Sitter uppe på rummet och pillar lite på den nya designen, som förhoppningsvis blir klar under veckan, och kollar på Project Runway. Om en stund ska jag sätta mig ner och skissa lite och efter det plugga lite NO (har prov på måndag direkt efter lovet, yey!?). Nu ska jag fortsätta med designen, ciao!