USA BOSTON 1980


Så här skulle jag lugnt vilja gå klädd på stan imorgon! Kappan från Monki är verkligen snygg, kanske man ska slå till på den? Är ju faktiskt ute efter en kappa i den modellen.


311010

Hemma efter en helg hos kusinerna. Blev inte så mycket gjort, men hann lyckligtvis med en liten tur till stan där jag desperat sprang runt och letade efter ett par fuskskinnbrallor utan resultat (antingen helt slut eller bara för stora storlekar kvar). Gick dock inte hem helt tomhänt utan haffade en grymt cool ring inne på JC som jag lägger upp bild på senare. Nu ska jag måla naglarna och kolla på gamla vänner avsnitt, later!


[RUBRIK]

Gick hem från skolan för en stund sedan då jag har dragit på mig en rejäl förkylning. Mår för tillfället pyton men hoppas på att må bättre ikväll då jag verkligen inte vill missa sista den danslektionen innan höstlovet. Ska också ta och göra klart HK-läxan som ska vara inne imorgon men innan det fota bilder till den nya headern jag håller på med, som förhoppningsvis blir klar innan nästa vecka. Nu ska jag försöka peta i mig lite lunch, xoxo ♥


ELLE US NOVEMBER 2010





Älskar verkligen dessa bilderna! Kan inte riktigt sätta fingret på vad men något är det.


14 oktober 2010

Pust och stön! Sitter i soffan och vilar benen efter en dag i skogen med skolan, orientering och "tipsrunda" var vad som stod på schemat. Jobbigt, såklart, men samtidigt riktigt skönt när man väl fått det gjort! Om nån timme ska jag sticka iväg till dansen, men innan dess ska jag röja undan och skänka iväg lite kläder från mitt allt för stökiga rum.

Top Model 14//

Sitter uppe vid TV:n och kollar på den nya säsongen av Top Model. Helt galen i det programmet, man får så grymt mycket inspiration av det inom både mode och fotografi - två flugor i en smäll skulle man kunna säga! I helgen var jag och familjen uppe i Småland och hälsade på ett gäng gamla kompisar. Hade grymt trevligt men då jag hade ett arbete om USA som skulle in idag blev det lite svårt att inte tänka på det.

Nu är det en ny vecka med nya händelser. På onsdag är det svenskprov på ordklasser och på torsdag drar vi till skogen med skolan för att orientera - yey? Till helgen drar vi förmodligen upp till västkusten och sover över i båten vilket jag verkligen ser framemot! Nä, nu är det paus på Top Model så ska gå och lägga fram vad jag ska ha på mig imorgon. Ciao!

IT'S BEEN THREE WHOLE WEEKS//

Shit, har inte bloggat på tre hela veckor! Ber extremt mycket om ursäkt för det men har haft fullt upp med stora arbeten och inlämningar i skolan. Sitter faktiskt och håller på med det ena just nu, en uppsats om USA som ska in om en vecka. Har kommit en bit men är långt ifrån klar så måste försöka ta mig i kragen och fokusera på arbetet och inte börja göra en massa annat som jag gjort hittills. Utöver detta finns inget nytt att berätta. En relativt lugn vecka frmaför mig och till helgen sticker jag och familjen till Småland och hälsar på några vänner, grymt taggad! Nu ska jag ge pluggandet en sista chans innan jag lägger ner och hittar på lite annat istället. Överväger att fota lite men inspirations nivån ligger förtillfället nära noll så vi får se!