black&white


TREE

Var nyss inne och kollade Lowes blogg och fastnade direkt för denna otroligt smarta och snygga lösning på vart och hur man kan förvara sina ringar - det här måste vara den coolaste smyckeshängaren jag sett!

Wildfox


Monday

Uppdateringen i helgen har inte varit den bästa, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp! Fredag till lördag sov jag över med en kompis, i lördags var jag i Köpenhamn och igår var jag i Göteborg. Idag är jag däremot hemma, helt hemma eftersom jag inte mår något vidare. Sitter och jobbar lite på ett SO-arbete som ska in senare i veckan med en varm kopp te samtidigt som jag försöker klura ut vad jag ska ha på mig till helgen då jag ska på dop. Någon som har något tips?

Sunglasses

Alltså jag måste bara haffa ett par nya glajjor till sommarn. Ett par i stil med de på bilderna ovan står högt på önskelistan!


Inca Pattern

Checka in dessa naglar - hur balla som helst! Mixen av mönster och färger… kan inte säga annat än wow!

 


Not in the mood

Har varit sängliggandes största delen av dagen då pappa verkar ha smittat mig med sin förkylning. Ett uppsvullet öga och halsont är bara något av det som drabbat mig - usch och fy! Så nu ska jag koka mig en kopp te och vila upp mig lite framför Top Model. KRAM

 


Music is a safe kind of high

 

Äntligen är det fredag! Veckan har varit super - betygen är på väg uppåt i rekordfart och idag hittade jag, efter många veckors letande, äntligen ett par låga Converse i svart. Kvällen kommer att spenderas hemma med familjen där grillat och På Spåret står på schemat. Vad ska ni hitta på i kväll?

 

Translation: Friday, at last! This week has been absolutely superb - my grades are becoming better and better and today I finally found, after several weeks of searching, a pair of low black Converse. The rest of the day will be spent at home with my family. What are you guys doing tonight?


WANTED


Just nu vill jag strosa runt i det här - rosa kostymbyxor från & ett par högklackade pjucks i några av vårens snyggaste färger från Zara och en stor stickad tröja från Modekungen! Hur snyggt?

DiCaprio