17:36//

Är helt genom förkyld. Näsan rinner (får gå och snyta mig hela tiden), halsen är "tjock" och huvudet värker så som det bara kan göra när man är rejält förkyld. Som topp på det hela var jag i skolan heeela dagen idag fram till klockan fyra vilket jag inte skulle ha varit - är helt slut i kroppen! Nu ligger jag på soffan och kollar på Bones (bästa crime serien ever). Ska snart äta och sen får jag väl, trots förkylningen, göra lite läxa... Positivt sett är det grymt skönt att det är fredag imorgon. Tror faktiskt det är min favorit dag. Man får liksom lite av varje, om ni förstår vad jag menar. Nu ropar mamma att maten är klar - bäst att jag drar. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback