JUST HANGING OUT//

Sitter i sängen och myser med SATC rullandes på skärmen. Började kolla på serien för bara någon vecka sen och har snart sett klart alla säsongerna så man börjar lite smått undra hur jag orkat... Ska i alla fall försöka ta mig i kragen och göra lite nytta - har ju tusentals bilder att föra över till datorn då kameran TYDLIGT sa ifrån idag genom att totalvägra ta foton. Men innan det blir gjort måste jag slänga i mig lite mat. Värmer förmodligen bara upp lite av gårdagens kyckling men den duger gott och väl!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D Svara gärna på min kvällsfråga! Vart i Sverige bor du?:D vilken stad jag bor står i inlägget^^

2010-08-22 @ 20:32:25
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback